Hodnotící pohovor plný zážitků

Hlásíte se, jako uchazeč na pozici obchodníka, či jako operátor pro call centrum? Počítejte s tím, že nepůjde o žádný klasický pohovor. Můžete se totiž setkat s takzvaným hodnotícím pohovorem. Metoda, která je skupinová a časově i obsahově náročnější. Uchazeče čeká několikahodinový maraton úkolů, ve kterém mají ze sebe dostat to nejlepší, ale nezůstane skryto ani to nejhorší. Jak se připravit na assessment centrum? V první řadě buďte sami sebou. Přetvářka bude díky metodám psychodiagnostiky včas odhalena. Buďte týmový hráč, protože na tomto pohovoru nebudete pouze vy, ale i vaše konkurence.

Komunikace, šikovnost i spolupráce

Na pohovoru se nehodnotí pouze vaše prezentace, ale i to, jak spolupracujete s ostatními uchazeči při plnění společných úkolů. Hovořit před tolika lidmi není vůbec jednoduché, ale již po představení ostych a strach z vás opadne a budete všechno brát, jako další zajímavou zkušenost. Hodnotitelé musí zjistit, jak moc jste vhodný kandidát na nabízenou pozici. Tak už víte, jak se připravit na assessment centrum?

300x250-1509716084.png